Tefal Åbningsmatch den 9. april 2016

Resultater på Golfbox

sponsor09_svaneke_brygbornholmnuTefallogo

Sæsonåbning den 9. april på New Course med 84 deltagere i TEFAL-match

Lørdag blev der taget hul på den bornholmske golfsæson. Efter det fælles morgenbord fra Tejn Bageri, var der samlet start på alle huller. Der blev spillet i fire rækker om de flotte præmier fra Tefal og efter små fem timers golf og efterfølgende hygge i det meget flotte forårsvejr, kunne de mange præmier uddeles.
Bruttovinder med 80 slag blev Jesper Hansen fra NBGK. Nettopræmier i A-rækken gik til Cai W. Lyng, fra NBGK med 69 slag, Claus Andersson fra BGK med 71 slag og Claus Rune Povlsen også fra BGK med 74 slag. B-rækken, der også spillede slagspil, blev vundet af Helle Nygaard Hansen fra BGK med 72 slag foran Bent Nielsen fra Nexø med 73 slag. Nummer tre blev Henrik Vang fra Nexø med 76 slag og Hans Rathmann fra NBGK tog sig af fjerdepladsen med 76 slag.
C-og D-rækken spillede stableford og her vandt Ivan Andersen fra NBGK C-rækken med 39 point foran klubkammeraten Kim Sørensen med 34 point. Dorte Skov fra Nexø blev nummer tre med 31 point og samme scorer fik Carl Edmund Hansen fra NBGK på fjerdepladsen. D-rækken blev vundet af Jeppe Pedersen fra NBGK med 39 point. Andenpladsen gik til Michael Mortensen fra NBGK også med 39 point foran Kaj Villadsen fra NBGK med 38 point mens Lene Prik Hansen fra NBGK tog den sidste præmie med 37 point. Svaneke Bryghus var sponsor for de dygtige spillere der kunne slå deres udslag tættest på hul 8 og hul 10. Tættest på hul 8 kom Mads Holm med 2,92m og på hul 10 var Tobias Thisen 1,06m fra hullet.

Præmietagere ved TEFAL åbningsmatch