Bliv medlem i Nordbornholms Golf Klub

Som medlem i Nordbornholms Golf Klub kan vi tilbyde Bornholms to bedste baner til en banes pris. Vi har Old Course som hjemmebane, men har fuld spilleret på New Course, som er en dejlig bane at starte på, da der er god plads, brede fairways og store greens.

Vi optager meget gerne nye medlemmer i klubben og hjælper med at skabe relationer, sørger for at man udvikler sit golfspil, kendskab til spillet, og reglerne, men frem for alt, at man føler det er sjovt at spille golf.

Vi glæder os til at dele de skønne golfbaner med dig og tilbyder alle de fordele der ved et fuldt medlemskab i Nordbornholms Golf Klub, såsom:

Medlemskab og kontingent

NBGK medlemsskab
Der er mange fordele ved at være medlem i NBGK:
• Vi har frit spil på to smukke og spændende 18 huls golfbaner.
• Vi har en flot 9 huls par – 3 bane
• Vi har 200 frie træningsbolde til DR
• Vi har gratis træning til alle juniorer, samt begyndere (over handicap 36)
• Vi har ca. 7 årlige klubturneringer med flotte præmier
• Vi har ugentlige golfmatcher for Begyndere, Herrer, Damer og Veteraner
• Der er et rigtig godt og afslappet miljø blandt klubmedlemmerne
• Vi får gratis kaffe/te på ”Møllan”
• Man har mulighed for at deltage i DGU turneringer for Seniorer +50, Veteraner +60.
• Der er mulighed for deltagelse i holdturneringer (Bornholmsserien m.v.)
• Helårskontingent: Voksne kr. 5300,-
• Helårskontingent: Unge under udd. kr. 3.000,-
• Helårskontingent: Junior kr. 900,- alle under 19 år.
• Tilmelding til PBS – se her

Lær alt om dette dejlige spil
Golf er en af de få sportsgrene der kan dyrkes samtidig af begge køn, i alle aldre, uanset spilfærdigheder, både socialt og på konkurrenceplan. Man kan spille individuelt og i hold. Golf giver sund motion udendørs og forudsætter både teknisk og fysisk formåen, som kan udvikles ved at få undervisning og regelmæssig træning. Så foregår det i et miljø, hvor det stadig betyder noget, hvordan man opfører sig og viser respekt for regler og spillets ånd.

Livlig aktivitet på træningsbanen, før det går løs på Old Course.

Her kan du tilmelde dig for yderligere information og kontakt eller ring 56 48 40 50
    Golfskoleelever der har gennemført og deltaget i forårets kursus betaler kun 2. halvårs kontingent første år - dog skal indmeldelsen og betalingen være på plads før spilleren får adgang til 18-huls banerne på egen hånd. Tilmeld dig til PBS, så sparer du gebyr på kr. 75,-

Dit navn (skal udfyldes)

Postnr.