Julematch den 8. december

Præmietagerne ved julematchen – Hvis nogen skulle være i tvivl, så var Nordbornholms Røgeri sponsor med flotte laksesider.

Der var 34 deltagere til den traditionsrige julematch, hvor alle får lidt ekstra hjælp, i form af en pind der kan bruges til at flytte bolden, i stedet for et slag/put på hvert hul. Der er frit drop ud af bunkers og slår man out kan man bruge en af sine pinde til at komme retur på banen.
Den øvelse var Jesper Hansen bedst til at udføre og med 27 point vandt han A-rækken foran Jan Åkerlund og Tony O´Neill med hver 26 point.

B-rækken blev vundet af Jørn Ole Riis med 25 point foran Orla Jacobsen med 22 point og
Hans Erik Holm med 21 point.

C-rækken blev vundet af Helle Villadsen med 31 point foran Simon Hauge med 23 point og Jan Fussing med 22 point.

Jan Åkerlund var tættest på hul 8 med 2,70 m, mens ingen i B og C rækken ramte green. På hul 10 var Jan Pelsen tættest på hullet med 4,92 m i A-rækken. Ingen i B-rækken ramte green og Simon Hauge var 7,99 m fra i C-rækken.

Der blev gået til æbleskiver og gløgg efter spillet, der foregik i regn og rusk.