Indendørs klubmatch – Februar

Ny Klubmatch i Tejn

Torrey Pines, San Diego

NBGK Klubmatch flytter fra øst- til vestkysten i USA og i februar måned spilles der en ny match på Torrey Pines golf bane, der ligger i San Diego. Her har de lige spillet PGA tour turnering ’Farmers Insurance Classic’, hvor Justin Rose snuppede de 8 millioner kroner i førstepræmier.  Dette kan vi nok ikke matche, men der er et dusin bolde til de to bedste scorer.

I den sidste turnering var scorerne gode og de to vindere var Svend Erik Hansen med 71 og Sylle Ulderup Hansen med 73. Tillykke med det – kontakt Gary for jeres præmier.

Sådan spiller man turneringen i Torrey Pines, Tejn.

• Book en tid på Simgolfbornholm.dk
  • Vælg spiller og hcp (vi spiller fra handicap index) – husk de rigtige tee steder!
  • Scrolle blandt banerne og find Torrey Pines.
  • Spil
  • Tag et billede af scorekortet og sende det til Gary – gjhpro@hotmail.com
  • God tur!

Man må godt spille matchen flere gange. Det kan koste så lidt som 22,- i timen pr. person.