NORDICGOLFERS.COM 2022

GolfTyskland.dk Trophy 2022

Præmietagerne ved GolfTyskland Trophy 2022 i Rø

6. afd. i Nordicgolfers.com Serien blev spillet lørdag den 16. juli. GolfTyskland.dk Trophy 2022 var en bestball med lidt reduceret hcp. tildeling. Matchstarten blev udsat en time og så kunne der spilles i tørvejr og på greens uden vandpytter. Der var præmier til de seks bedste hold af de 24 startende og dagens vindere blev Carsten Grønning og Henrik Friis med ikke mindre end 48 point foran Brian Jensen og Kim Christiansen med 47 point. De to vindere skal forsvare de bornholmske farver ved finalematchen i Tyskland til oktober. Her mødes de 8 vinderpar fra de indledende turneringer, spillet forskellige steder i landet, til finalespil over to runder.
På tredjepladsen fik Ivan Andersen og Jan Steinlein 44 point, mens Hans Erik Holm og Michael Plum fik 43 point på fjerdepladsen. De sidste to præmier gik til Jacob og Rasmus Jørgensen samt Jan Dyrting og Joe Gren Hansen hver med 42 point.
Tættest på hul 4 kom Carsten Grønning med 1,56 m og på hul 13 var Allan Juhl 0,91 m fra hullet.

Samlet resultatliste.

I næste uge er der BM over tee runder på Old Course, Robbedalebanen og Dueoddebanen. Der er plads til mange flere deltagere, så meld jer til.