KVIK Masters 2019

Der var ikke mindre end 115 tilmeldte til KVIK Masters den 7. juli på Old Course. 109 spillere mødte frem på dagen og gennemførte den præstigefyldte turnering. De var fordelt i 4 rækker, hvor A og B rækken spillede slagspil, mens C og D rækkerne spillede stableford.

De mange præmietagere ved søndagens KVIK Masters på Old Course i Rø

Der skulle scores godt i A-rækken for at få præmie og dagens bedste bruttoscorer stod Brian Akstrup fra Holstebro for med en runde i 70 slag. Et slag bedre end Mark Pedersen fra hjemmeklubben. A-rækken blev suverænt vundet af Klaus Juhl med 64 slag foran Jan Pelsen og Kim Westh, begge med 68 slag. På fjerdepladsen kom Kim Christiansen med 69 slag.

Forrest bruttovinder Brian Akstrup

B-rækken blev vundet af Martin Povlsen fra BGK med 72 slag foran Carsten Grønning og Lasse Heebøll også med 72 slag. Her fik Lone F. Pedersen fjerdepladsen med 73 slag.

C-rækken blev vundet af Stefan Munk Holm fra BGK med 41 point. Samme score fik Mikkel Krogh på andenpladsen. Hans Jørn Engell fik 35 point på tredjepladsen, mens fjerdepladsen gik til Birger Voss Straarup med 34 point.

I D-rækken vandt Jan Hammer Fussing medsuveræne 44 point foran Benny Knudsen med 37 point. Nummer tre blev Thomas Ulderup Hansen med 36 point. Fjerdepladsen gik til Katrine Kofod Hansen med 35 point.

Flotte præmier

Svaneke Bryghus var sponsor for nærmest hullet og da hul 4 var optaget af hole-in-one udfordringen, var et hul 6 og hul 13 man skulle tættest på. Hul 6 dog i to slag og her var Claus Rune Povlsen, Helle Villadsen, Hans Jørn Engell og Simon Hauge bedst i de de fire rækker, mens det på hul 13 var XX, Tony O`Neill, Max Jensen og Harald Schultz der var tættest på flaget.

Det hele sådan lidt oppefra

Da ingen scorede hole-in-one på hul 4 gik præmien videre som klappepræmie og her vandt Bendi Hansen en ny vaskemaskine fra AEG/Eletrolux

Se alle resultater her