Rejsepræmier

Midsommermatch lørdag den 23. juni

Alle præmietagere ved midsommermatchen

Tom Hæstrup og Daniel Schow Vomb vandt rejserne til Marokko

I frisk vejr med sol og skyer i god blanding spillede 76 deltagere midsommermatch i Rø på Old Course. De var delt op i 4 rækker, hvor A-B spillede slagspil og C-D spillede stableford. ProfilRejser havde udloddet to rejsepræmier. En til dagens bedste slagspiller og en til dagens bedste stablefordspiller. Daniel Schow Vomb fra Nexø gik i 69 nettoslag og vandt sammen med Tom Hæstrup, der fik 37 stablefordpoint. Den tørre bane og de faste og hurtige greens, gjorde at ingen scorede meget bedre end deres handicap. De øvrige præmietagere i A-rækken blev Ole Rømer med 71 slag, Oluf Juul Hammerlund, Jesper Hansen og Emil Rasmussen, alle med 73 slag.

Ruth Gjerding havde i dagens anledning følgende out-fit, da hun også danser squredance og skulle videre til et optrin efter spisningen.

I B-rækken vandt dagens heks Ruth Gjerding med 70 nettoslag foran Helle Hygaard Hansen også med 70 slag. Grethe Arvidsen blev treer med 72 slag foran Michael Andersen med 73 slag og Kell Hansen med 75 slag.
C-rækken blev som nævnt vundet af Tom Hæstrup, som udover rejsen fik sig et par nye golfsko fra ECCO. Nummer to blev Benny Knudsen med 35 point foran Gilbert Espersen med 34 point. Søren Thøgersen og Hans Jørn Engell fik begge 33 point.
Kaj Villadsen fik 35 point på førstepladsen i D-rækken og Cecilla Jacobsen fik 33 point, mens Bjørn Nielsen fik 32 point. Max Jensen og Anita Enevoldsen fik 31 point på fjerde og femtepladsen.

Svaneke Bryghus stod igen for forfriskninger til dem der kom tættest på hul 4 og hul 13. Brian Jensen (1,07 m), Michael Andersen (2,12 m), Jan Steinlein (4,02 m) og Bjørn Nielsen (6,71 m) var tættest på hul 4 mens Henrik Vang (6,07 m), Michael Andersen (5,66 m) og Søren Thøgersen (0,57 m) var tættest på hul 13. Ingen i D-rækken ramte green i udslaget.

Det var jo Sankt Hans aften, så om aftenen efter spillet samledes spillere og pårørende til fælles spisning, der bestod af helstegt gris med dejligt tilbehør. Der var over 100 deltagere og Henning og Ann-Katrin Larsen med familie sørgede for hyggelig musikalsk underholdning.

Benjamin og co. sørgede for en fantastisk gris til midsommerspisningen efter spillet.

ECCO – Profil Rejser og Møllân var sponsor

Resultatliste

Rejse til Agadir 2. – 5. december 2018

Vinder/Finalepakke