Restaurant Stenby Mølle 2022

Afslutningsmatch – Norsk stableford

Den 16. oktober blev sidste match spillet på Old Course. Det var Restaurant Stenby Mølle der sponsorerede de 53 spillere med en dejlig frokostbuffet efter spillet.

Spillet var “Norsk Stableford”, hvor man på hvert hul skal kaste bolden een gang i stedet for at slå.
A-rækken blev vundet af Johnni Pihl med 40 point foran Tobias Thisen og Kenneth Knudsen med hver 38 point. Jan Pelsen fik 35 point på fjerdepladsen.
B-rækken havde Bendi Hansen som vinder med 40 point foran Kaj Villadsen med 35 point. Tredjepladsen gik til Svend Erik Hansen med 34 point og Sylle Ulderup Hansen fik 33 point.
I C-rækken fik Ulla Skytte Knudsen 38 point på førstepladsen mens Graham Cain fik 37 point. Tredjepladsen gik til Karen Margrethe Hansen med 36 point. Endelig fik Birgitte Olsen 35 point på fjerdepladsen.

Tættest på hul 4 kom Johnni Pihl 2,67 m, Grethe Arvidsen 5,83 m og Steinberg Hardarsson 4,94 m. På hul 13 var det Jesper Hansen med 3,65 m, Svend Erik Hansen 2,91 m og Bjarne Nielsen med 7,75 m.
Endelig var Kenneth Knudsen 2,25 m fra hul 15.

Alle resultat