B-Company 2021

Lørdag den 21. maj spillede 80 deltagere match på Old Course. De var fordelt i 4 rækker og gik ud i 4-bolde, blandet slagspillere og stableford spillere sammen. Jess Blume fra B-Company rengøringsartikler stod for præmier, som til skræk for nogle og fornuftig glæde for andre bestod af støvsugere, rengøringsrekvisitter og ikke mindst køkkenruller og toiletpapir i store mængder. De præmier giver altid anledning til smil og sjove kommentarer. Bruttovinder med 77 slag blev Jesper Hansen.

De mange præmietagere ved B-Company matchen på Old Course.

A-rækken blev vundet af Kenneth Knudsen med 69 slag foran Tobias Thisen med 71 slag. Jesper Hansen, Martin Sejer Madsen og Ole Rømer kom på de næste pladser med 73 slag netto.
B-rækken spillede også slagspil og her vandt Tony O´Neill med 69 slag foran Svend Erik Hansen med 70 slag. René Thisen og Andreas Lindahl Nielsen kom på de næste pladser med 71 slag.
I C-rækken der spillede stableford vandt Helle Nygaard Hansen med 37 point foran Johan Lorentzen med 36 point. Grethe Arvidsen blev nummer tre også med 36 point.
D-rækken blev vundet af Bjarne Kristensen med 42 point foran Jan Hammer Fussing med 38 point. Orla Jacobsen fik tredjepladsen med 30 point.

Nærmest hul 4 kom Laila Riis (9,07m), Johan Lorentzen (2,75m), Martin Berg (0,72 m) og Martin Sejer Madsen med 2,43 m fra flaget. På hul 13 var det Mark Pedersen (2,70 m), Kell Hansen (4,56 m), Ole Madsen (3,26 m) og Jan Fussing med 0,53 m fra flaget. Alle fik forfriskninger fra Svaneke Bryghus.

Alle resultater

Med kun 8 min. mellem hver start, blev starten for de sidste bolde forsinket i 20 minutter og samtidig klumpede hele feltet sig sammen med megen ventetid til følge, men hvor var det hyggeligt, og så kommer det sportslige i anden række.