Stævner mv.

Ø-samarbejde
På Bornholm arrangeres der hvert år “Distriktsstævner”, der afholdes med 2 turneringer i hver af de 3 klubber. I Rø spilles der på Old Course eller New Course. Formålet er at sikre at juniorerne kommer til at møde hinanden og se de andre baner på øen. Der er nedsat et samarbejdsudvalg på Bornholm, der består af en repræsentant fra hver af klubberne. I Rø er det Allan Juhl. Turneringen strækker sig over hele sæsonen og der kåres en vinder ved hver match. Et point-system gør, at der kan findes en samlet vinder for hele sæsonen. Informationer om denne turnering offentliggøres på hjemmesiden, når den foreligger. Alle kan være med og begyndere spiller fra tilpassede teesteder.

De er lavet en oversigt over spilledatoerne under junior- bjælken aktiviteter.

Vintertræning i Tejn fra november

Hvordan melder man til en match?
Man går ind på www.golfbox.dk og taster 56- efterfulgt af sit medlemsnummer med efterfølgende adgangskode (seks tal)

Hvad koster det, at spille golfmatch?
Det koster kr. 30,- som betales på dagen. Det koster kr. 30,- at spille med i en normal klubmatch.

Vær med!
Vi opfordrer alle Øvede juniorer, til at deltage i de matcher, der afholdes af NBGK i løbet af sæsonen. Ligeledes er juniorerne velkomne til at deltage i “onsdagsmatcherne”, der afholdes hver onsdag kl. 17.30. Eneste krav, er opnået handicap og spilleret.

Klubmesterskab
Klubmesterskab i NBGK har også flere rækker dedikeret til spillere under 19 år, så vi håber på at nogle vil være med til dette mesterskab.

Klubmatcher
Alle juniorer med spilleret og handicap er meget velkomne til at spille med i de matcher der afholdes af NBGK. Det skal dog anføres at det er afgørende at de juniorer der deltager kan spille 18 huller og kender både regler og etikette til at gennemføre match uden assistance fra voksne. Er man i tvivl, om man er klar – så kontakt juniorudvalget og vi vurdere gerne juniorens kampform sammen med junior og forældre.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte NBGKs Juniorudvalg.