Shoot-out 2015

Shoot-out den 18. september kl. 16.00

Følgende er udtaget til at være med i Shoot-out:
Kim Westh – ud på fjerde hul
Ole Rømer – ud på syvende hul
Allan Juhl – ud på andet hul
Thorkild Pihl – ud på femte hul
Tonny Rønne – ud på ottende hul
Birthe Skov – tabte finalehullet
Jette H. Engell – ud på tredje hul
Jan Åkerlund – ud på sjette hul
Klaus Juhl – vinder af Shoot-out 2015
Svend Erik Hansen – ud på første hul

Birthe Skov og Klaus Juhl

Fredag eftermiddag afvikledes den traditionsrige shoot-out. Det var træner Gary Hindshaw, der havde lagt banen for de ti deltagende spillere, der var inviteret ud fra deres resultater i klubmesterskabet. På første hul fra tee 1 til green 2 på Old Course, måtte Svend Erik Hansen gå ud efter et tur i rough. På andet hul fra tee 3 til green 4 var det formanden Allan Juhl, der efter tæt omspil mellem flere spillere, måtte udgå. På tredje hul fra tee 5 til green 3, var Jette Engell to gange i grøften og det kostede hende videre deltagelse. På fjerde hul fra tee 4 til green 6 slog Kim Westh for langt og efter et par drop kom han på green i fem slag og da de øvrige spillere kom i hul på tre og fire slag, var han ude. Så gik de seks tilbageværende spillere og de ca. 20 tilskuere op på tee 7 og der blev spillet til green 10. Efter en tur i skoven for Thorkild Pihl og et drop ved et stengærde for Birthe Skov, sluttede de to lige og måtte i omspil. Her chippede Birthe Skov tættest på hullet og gik videre. På næste hul fra tee 11 til green 13 slog Jan Åkerlund en bold væk og da de øvrige klarede sig frem til green i tre slag var han ude. Så var der fire spillere tilbage og næste udfordring var fra tee 14 til green 15. Her kom Klaus Juhl, Birthe Skov, Ole Rømer og Tonny Rønne alle i hul på fem slag. I omspillet, som var et langt put var Ole Rømer lidt for deffensiv og det kostede videre deltagelse. På næstsidste hul fra tee 16 til green 17 slog Birthe Skov sikkert ud mens de to herrer var lidt i problemer omkring tee 3. Klaus Juhl kom flot på green mens Tonny Rønne kiksede lidt og opgav da Birthe kom tæt på green i tre slag. På finalehullet fra tee 18 til green 1 slog Klaus Juhl sikkert på green og da Birthe Skov slog over green var der fordel til herrespilleren. Dameklubmesteren Birthe Skov chippede ind men lidt for kort. Klaus Juhl puttede lige forbi, men Birthe Skov kiksede også sit første put og så kunne Klaus Juhl med det korte put modtage publikums klapsalve og erklæres for vinder af Shoot-out.