Stenby Mølle afslutningsmatch 2019

Sæsonens sidste præmietagere med vinderne af B-rækken yderst til venstre og vinderne i A-rækken helt til højre.

Søndag sluttede man matchsæsonen af med den traditionsrige Bestball, hvor alle vinder, idet Restaurant Stenby Mølle giver mad efter spillet til samtlige deltagere. I år var der 76 spillere med i det sidste slag på Old Course for i år og der skulle scores godt for at få præmie i form af gavekort fra klubben.
A-rækken blev vundet af Lina Størup og Kim Petersen med 43 point. Birgitte Howardsen og Morten Howardsen fik også 43 point på andenpladsen og den samme scorer fik Claus Rune Povlsen og Martin Povlsen på tredjepladsen. Kenneth Knudsen og Jan Steinlein fik 42 point på fjerdepladsen.
B-rækken blev vundet af Merete Westh og Kim Westh med 46 point foran Johnni Pihl og Simon Hauge ligeledes med 46 point. Bettina West og Michael West fik 45 point på tredjepladsen mens Marianne Dahl Mertz og Renè Mertz tog fjerdepladsen med 44 point.

Svaneke Bryghus stod igen for forfriskninger til dem der kom tættest på i udslaget på hul 4 og hul 13. På hul 4 var Dennis Exsteen 1,46 m fra og Orla Jacobsen var 1,23 m fra. På hul 13 var Søren Clausen 0,89 m fra hulet mens Søren Prag i B-rækken 3,10 m fra hullet.

Alle resultater