Matchprogram

Matchprogram for 2024 – Sponsormatchprogram til udskrift

MATCHPROGRAM i pdfBornholm fælles program i pdfSponsorer i NBGK
Matchprogram NexøMatchprogram RønneMatchprogram NBGK

Vind de enkelte matcher

Sæsonen 2024 byder på gode aftaler med de enkelte sponsorer. De enkelte turneringer sponsorers som sædvanligt af vores gode samarbejdspartnere og det skulle gerne få flere deltagere til hver turnering, til glæde for både klubben, banen og den sponsor der får vist sit firma frem. Der spilles igen om point til Order of Merit i de enkelte matcher. Rejsepræmier udtrækkes ved finalen i september.
Man kan næppe deltage i alle turneringer, men er man med i 5-6 afdelinger har man gode vinderchancer.
For at gøre det så attraktivt som muligt for de andre klubbernes medlemmer, er greenfee prisen sat til kr. 100,- for at være med i hinandens turneringer og udenøs spillere betaler kr. 275,- i greenfee for at være med.