Juhls hoteller den 6. maj

Juhls Hoteller – Major med spisning på Abildgaard

Lørdag den 6. maj blev 3. afdeling i ProfilRejser serien afviklet med Juhls Hoteller som sponsor.   –  Resultatliste

Spisning og hygge på hotel Abildgaard med Amerikansk buffet og drikkevarer ad libitum.

Selv om der var beskedne 44 deltagere til det flotte arrangement med spil på Old Course og efterfølgende spisning på Hotel Abildgård med præmieoverrækkelse, blev matchen gennemført med fire rækker og fire præmier i hver række. Super flot og stor tak til matchudvalget og Juhls hoteller for den høje standard.

BGKs match om søndagen, var 4. afdeling af ProfilRejser Serien, hvor der var 95 deltagere i tre rækker og 9 præmier ialt. Flot arrangeret med scootere, minicrossere og andre handicapkøretøjer, men noget beskedne præmier i forhold. Der var så 11 klappepræmier.