TEFAL Åbningsmatch den 11. april

sponsor09_svaneke_bryg  Tefallogo bornholmnu

Alle resultater

Lørdag den 11. april afvikledes åbningsmatchen med Kim Westh som bedste bruttospiller med 73 slag, foran Ole Rømer med 75 slag og Allan Juhl med 77 slag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ikke mindre end 79 spillere gennemførte sæsonens første klubturnering på Old Course. Tejn Bageri sponsorerede morgenbrød og matchudvalget sørgede for tilbehøret. I det fantastiske flotte forårsvejr fik deltagerne en dejlig fomiddag på en efter årstiden meget flot bane og da resultaterne var gjort op kunne de fine præmier fra TEFAL deles ud af turneringsleder Michael Mortensen.

Dagens vinder i Slagspilsrækken blev Birthe Skov med 69 nettoslag foran Kim Westh ligeledes med 69 slag. Nummer tre blev Svend Erik Hansen med 70 nettoslag, foran Gerner Bech også med 70 nettoslag.

I B-rækken, der spillede stableford, vandt Jørn Johansen med 37 point. Nummer to blev Kurt Nielsen med 36 point foran Kenneth Knudsen med 33 point og med Ejvind Nørregaard på fjerdepladsen med 32 point.

C-rækken blev vundet af Søren Prag med 33 point foran Flemming Bech med 32 point. Laila Riis fik også 32 point på tredjepladsen mens Jørn Thyge Nielsen fik 31 point på fjerdepladsen.

Dejligt mange D-rækkespillere var med og her var Mette Bloch bedst med 39 point. Johan Lorentzen, Mogens Kofmann og Ib Stange Jensen fik alle 32 point og blev placeret i nævnte rækkefølge.

Flaskehullerne gik til følgende spillere:
Hul 4:
A rækken, Poul Friis Hansen 1,00 m fra hullet.
B rækken, Erling Jørgensen 1,93 m fra  hullet.
C rækken, Michael Wolsberg 0,44 m fra hullet.
D rækken, Mette Bloch 6,47 m fra hullet.

Hul 13:
A rækken, Bo Engel 3,70 m fra hullet.
B rækken, Jens Hede Madsen 3,82 m fra hullet.
C rækken, Kjeld Nielsen 4,61 m fra hullet.
Der var ingen fra D rækken det ramte green i udslaget.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Der blev hygget gevaldigt inden præmieoverrækkelsen på terassen i de nye dejlige omgivelser på Stenby Mølle.