Boldautomat 2022

Ny boldmaskine på Driving Range
Installationsvejledning for Iphone/Smartphone

Gratis bolde ophører ved sæsonstart

Ny automat bliver kapslet ind så kun fronten er synlig.

Dette betyder dog ikke at vi alle skal til at betale for at trække 20 bolde.
Det betyder at NBGK medlemmer vil få stillet 30 kurve á 20 bolde til rådighed pr. sæson.

Hvis man er ivrig Driving Range bruger kan man, når de 30 kurve er brugt, tilkøbe yderligere bolde til en favorabel pris:

10 kurve bolde pris 100 kr.
25 kurve bolde pris 200 kr.

Husk alle tildelte- og indkøbte bolde bliver 0-stillet ved sæson slutningen (Driving Range lukker)

Her er en vejledning for hvordan man henter og installerer en App til sin telefon, så man ad den vej kan trække bolde.

Man kan også bruge sin golfbox ID.
Uanset om man bruger Iphone eller Smatrphone skal man hente app i butikken (Gratis) og søge på GolfMore. Check symbolet, så er det den rigtige.
Installer og åbn efterfølgende.

Vælg Golfbox eller email som adgang.
Brug samme data som til Golfbox.
Opret en konto og tillad placering når du bruger app.
Vælg ja til at relevant info. Kan vælges fra senere.
Så vil de gerne have lov til at sende tilbud og reklamer fra klubberne.
Vælg ja eller nej.

Så vil systemet gerne fortælle dig når du er ved at løbe tør for bolde. Vælg OK
Betjeningspanelet ser således ud og man kan altså betale eller få bolde på flere måder.

NBGK medlemmer kan så bruge GolfMore app, eller bruge sit DGU kort. Det virker på samme måde.
Ingen kredit betyder at du ikke har flere kurve på din konto eller at du har trukket en kurv inden for 10 min. Vent lidt så kan du igen.

Betjeningspanel

Får du denne er der 2 muligheder