Rønne Ejendomshandel match på New Course

Søndag den 19. september spilede 41 friske damer og herrer på New Course i køligt efterårsvejr. Det var Rønne Ejendomshandel der var sponsor for matchen og der blev spillet i to rækker. A-rækken spillede slagspil mens B-rækken spillede stableford.

Kim Westh til højre i billedet med vinflasker gik bedste bruttorunde i 83 slag.

A-rækken blev vundet af Martin Sejer Madsen i 71 slag foran Tobias Thisen med 72 slag. Dagens sponsor Ole Rømer gik i 73 slag, men lod sin 3. plads gå videre til Torben Danielsen som også gik i 73 slag. Fjerdepladsen gik til Ruth Gjerding med 74 slag.
B-rækken blev vundet af Thomas Nymark med 39 point foran Bjarne Kristensen med 37 point. Rasmus Sørensen fik 35 point på tredjepladsen og sidste præmie gik til Lone Funch Pedersen med 32 point.
Længste drive på hul 2 gik til Tobias Thisen i A-rækken og til Heino Regnarsson i B-rækken.
Tættest på hul 8 gik A-rækken til Marianne Dahl Mertz med 3,68 m og til Rene Mertz i B-rækken med 16,5 m.
Tættest på hul 18 gik til Martin Sejer Madsen i A-rækken med 6,3 m. Der var ingen i B-rækken der ramte green.
Se alle resultater her.

Marianne D. Mertz, Benny Knudsen, Juno Calmer, René Mertz og Bjarne Kristensen er klar til at starte dagens match. Sponsoren er man ikke i tvivl om 😉