Stenby Mølle afslutningsmatch

Restaurant Stenby Mølle afslutningsmatch den 22. oktober

80 deltagere og flotte scorer i det regnvåde vejr, blev afslutningen på turneringssæsonen i Rø. Efter spillet havde Benjamin en dejlig frokost buffet klar til deltagerne.

Jan Steinlein og Emil Rasmussen vandt med 45 point A-rækken, mens det var Claus Andersson og Stephen Mortensen der med samme flotte scorer vandt B-rækken. De øvrige resultater blev i A-rækken, Kenneth Knudsen og Steffen Johansen 44 point på andenpladsen. Med 40 point blev Jan Ole Mortensen og Michael Howardsen nummer tre foran Svend-Erik Hansen og Lone Funch Pedersen ligeledes med 40 point.
I B-rækken var der tæt kamp om andenpladsen, idet Marianne Dahl Mertz og René Mertz fik 38 point foran Karen Margrethe Hansen og Bente Madsen, der fik 37 point. Fjerdepladsen gik til Max Jensen og Johan Lorentzen med 36 point.

Tættest på flaget på hul 8 kom Lina Størup med 5,56 m og Poul Henning Jensen med 8,70 m. Ved hul 18 var Jan Pelsen tættest på hullet med 5,38 m, mens ingen i B-rækken ramte green og dermed fik glæde af forfriskninger fra Svaneke Bryghus.

Resultatliste